גניבת אייפון מי מוכרת שעובדת בחנות נעליים | גניבת אייפון פתח תקווה ניין ווסט

אירוע גניבת האייפון קרה בקניון אבנת פתח תקווה בשעה 10:30 נכנסה אישה בהריון לחנות ניין ווסט וגנבה האייפון מתיק המוכרת  
תמונה ממוזערת
הינה הסרטון של הגניבה


המוכרת  מספרת :
כך ניגנב ממני מכשיר אייפון שבוע אחרי שניקנה,
האירוע קרה במקום עבודתי חנות ניין ווסט בקניון אבנת פתח תקווה,

אני רוצה לציין ששעון וידאו מעודכן עדיין על שעון חורף השעה המדויקת הייתה 22:32ולא 21:... 
לאלו שלא שמו לב לפרטים בסרטון , הגנבת בהריון (חודש רביעי להערכתי) לכל בנות ישראל ולכל מכורי האיפון, 
בערב של יום שני 18-06-2012, אני עבדתי משמרת ערב (בחנות נעליים "ניין ווסט" בקניון אבנת פתח תקווה).
אחרי שסגרתי את החנות והדלתות היו נעולות, עמדה שם אשה מחוץ לחנות ושאלה אותי אם היא יכולה להיכנס,
אמרתי לה שאני סגורה ושהיא לא יכולה להיכנס. היא שאלה אם אני יכולה לבוא אליה לרגע וסיפרה לי שיש לה עוד המון ללכת ברגל והיא כבר לא יכולה ללכת אם העקבים שהיא נעלה (סנדלים שחורים על עקב רוקי בהיר) אמרתי לה שהכפכף הכי זולה בחנות היא 200ש"ח. היא אמרה לי שזה יקר לה והיא לא יודעת מה לעשות. בגלל שראיתי שהיא בהריון ובגלל זה ריחמתי עליה, נכנסתי ישר למחסן לחפש לה נעל פגומה (שגם ככה לא מוכרים אותו יותר) אחרי שהפכתי את כל המחסן (והיא תוך כדי גנבה לי את האייפון) באתי אליה עם הכפכף הפגום שמצאתי לה ועוד המידה שלה 36..

היא אמרה לי שהיא כבר לא צריכה את הכפכפים ושהיא תסתדר.. והלכה
עיזרו לי לתפוס את הגנבת כדי שלא תהיו הבאים בתור!
תודה רבה :-)