סרטון :ילדה בת 9 ירתה בעוזי והרגה את מדריך שלה

ילדה בת תשע שהתאמנה בירי בעוזי במטווח באריזונה שבארצות הברית ירתה למוות במדריך לאחר שהרובה נשמט מידה בגלל ההדף. ההורים תיעדו את הילדה פותחת באש - והסרטון נקטע כשהיא איבדה שליטה על הנשק
צ'רלס ואקה, מדריך ירי בן 39 מאריזונה, נורה שלשום למוות על ידי ילדה בת תשע אותה לימד לירות בעוזי. שיעור הנשק תועד על ידי הורי הילדה, שצילמו אותה יורה לעבר מטרה בסיועו של המדריך. הסרטון נקטע רגע לפני שכלי הנשק החליק מידה של התלמידה וכתוצאה מההדף שחרר קליעים לכל עבר - קליעים שפגעו גם פגיעה קטלנית בראשו של המדריך.
ואקה עבד כמדריך במטווח שעל גבול המדינות אריזונה ונבאדה בדרום ארצות הברית במשך שנה וחצי. "אלה חדשות איומות", סיפר מנהל המטווח סם סקארמארדו לעיתון האמריקני "דיילי ניוז". "הוא היה כמו אח. אנחנו עובדים כבר 13 שנה ואף פעם אף אחד לא נשרט פה".
מנהל המטווח ציין כי קיימת הגבלת גיל במטווח, אך הילדה עמדה בה. הוא לא פירט מאיזה גיל בדיוק ניתן להשתמש במגוון הרובים שמציע המטווח. המקום נסגר לאחר התקרית , אבל אתמול נפתח מחדש.
"הזיזי את הרגל הזו קדימה, יפה, בדיוק ככה", הדריך ואקה את הילדה בסרטון. "עכשיו תני ירייה אחת". לאחר שהילדה פתחה באש וירתה לעבר המטרה, הדריך אותה ואקה להעביר את העוזי למצב אוטומטי.
לאחר מכן, נראית הילדה שוב יורה, אלא שהפעם, בשניות האחרונות של הסרטון, נראה כי העוזי נשמט מידה ומרסס קליעים לכל עבר. כאן נקטע הסרטון 

תגובות